
Ver på vakt i salstider
Etter sommaren nyttar mange næringsdrivande salskampanjar for å lokke deg som forbrukar tilbake til butikkane.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Når butikkane i annonsar, eigne aviser og på radio og TV seier at dei har «Sal!», «Sjokkprisar» eller gir andre utsegn som tyder på at du no kan gjere gode kjøp, så skal det faktisk vere sal.
Varene som er på «sal» skal tidlegare ha vore seld til den oppgitte førprisen i eit visst monn. Det skal med andre ord vere ein reell førpris, ikkje berre ein «lurepris», skriver Forbrukarombodet på sine nettsider.
Utfordrande for forbrukarar å følgje med
Butikkane må des
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert