
– Umulig å snakke med de
– Vi behandlet henne som en kasteball, innrømmer NetCom. Nå legger de seg flate og gir Tina en telefon som virker.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Tina Storbakk fra
Bjerkvik hadde gledet seg til endelig å få pakket vekk den gamle Sony
Ericsson telefonen hennes da hun i sommer kjøpte en splitter ny HTC Magic
gjennom netcom.no. Men telefonen virket ikke som
den skulle, og siden i sommer har touchtelefonen blitt sendt fram og
tilbake mellom henne og Netcoms salgs- og servicepartner, Moobi, uten
at noe har skjedd. - Hele greia er kjempeslitsom
og jeg skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Det h
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert