
Kundene raser mot Motedronningen.com
Siv betalte 2.000 kr for klær som aldri dukket opp, og hun er langt fra den eneste misfornøyde kunden.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
I november i fjor år forskuddsbetalte Siv fra Trondheim nesten 2000,- for en jakke og en genser på fra den norske nettbutikken Motedronningen.com. Men i likhet med flere misfornøyde kunder opplevde hun at butikkens leveringspolicy var alt annet enn kongelig.
- Jeg har handlet på nettet tidligere, men jeg har aldri opplevd det her, sier Siv Wiggen til TV 2 hjelper deg.
Virket proft
Trondheims-kvinnen har handlet fra andre, store nettbutikker tidligere uten prob
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert