
Krever pendlergaranti
Forbrukerrådet brer sine vinger over pendlerne som har slitt den siste tida. Direktør Randi Flesland krever at NSB innfører en pendlergaranti.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Noe må åpenbart gjøres. Kundene skal slippe å stadig oppleve små forsinkelser og innstilte tog, uten at de får en liten kompensasjon for dette, sier Randi Flesland, direktør i Forbrukerrådet.
Si din mening om NSB nederst i saken!
Fram til 2002 hadde NSB en ordning som ble kalt punktlighetsgaranti. Dersom toget for den enkelte passasjer var i gjennomsnitt 10 prosent forsinket, fikk kundene tilbakebetalt 10 prosent av det de hadde betalt for månedskortet.
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert