
Forbrukerstatistikken toppes av samme bruksgjenstand som året før
Forbrukerrådet fikk 99.903 henvendelser i 2010.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Forbrukerstatistikken 2010 toppes som vanlig med bil.
- Forbrukerrådet løste i 2010 over 2000 forbrukertvister, besvarte om lag 100 000 henvendelser fra forbrukerne, og nådde viktige mål for å sikre forbrukerens rettigheter. Bilkjøp skaper mest bry for forbrukerne, skriver Forbrukerrådet.
I 2010 mottok Forbrukerrådet 99.903 henvendelser, mot 105.348 i 2009
- Erfaringsmessig vil flertallet av henvendelsene dreie seg om m
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert