Elkjøp lokket kunder med dyrere pris på TV

De 50 første var «heldige» som fikk kjøpe et tv som var fem kroner dyrere enn dagen før.

LURETILBUD: Øystein Schmidt, kommunikasjonssjef i Elkjøp, mener det er den lange trykketiden som gjør at papirreklamen inneholder det dårlige tilbudet. (Foto: TV 2 hjelper deg)
LURETILBUD: Øystein Schmidt, kommunikasjonssjef i Elkjøp, mener det er den lange trykketiden som gjør at papirreklamen inneholder det dårlige tilbudet. (Foto: TV 2 hjelper deg)

Av Margrethe Miljeteig Om du stiller deg i kø klokken syv om morgenen kan du være en av de 50 heldige som får kjøpe en 3D-tv til 9995 kroner, skriver Elkjøp i en av sine reklameaviser. Men dagen før «supertilbudet» lå tven ute fem kroner billigere - både hos Elkjøp og hos syv av deres konkurrenter. LES OGSÅ: Vollvik ler av Facebook-klagene

Mer innhold fra TV 2