LURETILBUD: Øystein Schmidt, kommunikasjonssjef i Elkjøp, mener det er den lange trykketiden som gjør at papirreklamen inneholder det dårlige tilbudet. (Foto: TV 2 hjelper deg)
LURETILBUD: Øystein Schmidt, kommunikasjonssjef i Elkjøp, mener det er den lange trykketiden som gjør at papirreklamen inneholder det dårlige tilbudet. (Foto: TV 2 hjelper deg)

Elkjøp lokket kunder med dyrere pris på TV

De 50 første var «heldige» som fikk kjøpe et tv som var fem kroner dyrere enn dagen før.

Av Margrethe Miljeteig Om du stiller deg i kø klokken syv om morgenen kan du være en av de 50 heldige som får kjøpe en 3D-tv til 9995 kroner, skriver Elkjøp i en av sine reklameaviser. Men dagen før «supertilbudet» lå tven ute fem kroner billigere - både hos Elkjøp og hos syv av deres konkurrenter. LES OGSÅ: Vollvik ler av Facebook-klagene

Mer innhold fra TV 2