
Betalte 62 kr for å ringe Biltemas kundeservice
Uten at han fikk snakke med noen hos Biltema.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Da støtdemperen på bilen gikk i stykker i begynnelsen av april ringte Rune Haarstad til Biltema i Trondheim for å finne ut om de hadde støtdemperen til bilen hans.
- Jeg ringte og ringte, men fikk aldri noe svar, sier Rune Haarstad til TV 2 hjelper deg.
- Fikk jo ingen service
Overraskelsen var derfor stor da Rune fikk telefonregningen og så at han hadde blitt trukket 62,33 kroner for å ha ringt Biltemas kundeservicetelefon.
- Jeg ble svært forbauset
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert