Sophie Elise fikk verstingprisen «Gullbarbie»
GOD KVELD NORGE (TV 2): «Gullbarbie» er en kåring av hvem som får unge til å føle seg verst. I år gikk den ikke fullt så prestisjetunge prisen til Sophie Elise AS.

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Hvert år deler Redd Barnas ungdomsorganisasjon Press ut prisen for årets «Gullbarbie». Prisen går til den reklame- og medieaktøren som er best på å få ungdom til å føle seg verst.I år var det Sophie Elise AS, bedriften til influenser Sophie Elise Isachsen, som fikk prisen.Det er barn og unge som selv stemmer frem vinneren. Press skriver at Sophie Elises bedrift vant prisen med en overveldende andel av stemmene.- Vi mener millionbedriften Sophie Elise AS må ta et større an
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert