Influenser bytter merkenavn etter anklager: – Sitter med en vond smak i munnen

GOD KVELD NORGE (TV 2): Kritikken haglet etter Sara Emilie Tandberg (30) annonserte merket «Filiokus Kids». Nå bytter de navn, men skaperne bak «Filiokus Media» er fremdeles ikke fornøyde.

SNUR: Sara Emilie Tandberg annonserte merket «Filiokus Kids» i desember - nå bytter merkevaren navn etter kritikk. Foto: Terje Bendiksby
SNUR: Sara Emilie Tandberg annonserte merket «Filiokus Kids» i desember - nå bytter merkevaren navn etter kritikk. Foto: Terje Bendiksby

I desember ble influenser Sara Emilie Tandberg beskyldt for plagiering etter hun annonserte merket «Filiokus Kids».Nå bytter hun merkenavnet, men skaperne bak «Filiokus Media» er ikke fornøyd med håndteringen av situasjonen.Ekteparet Marte Næss og Ole André Sivertsen er selv eierne av merkevaren «Filiokus Media», som ble etablert