
Alle tiders april
Med en markedsandel på 2,6 prosentpoeng i april kan Zebra skryte på seg "all time high".
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Siden samme måned i fjor har kanalen hatt en formidabel vekst. Apriltallene gir nemlig en økning på 1,3 prosentpoeng sammenlignet med mars i år, og en økning på 1,0 prosentpoeng siden april i fjor. Kanalsjefen er fornøyd med utviklingen.
- Sammenlignet med april i fjor rater fotballen ganske likt som i år. Det essensielle for Zebras vekst er imidlertid at vi har etablert resten av kanalens programtilbud på et høyere nivå. Med gode fotballtall i bunn, blir markedsandelene tilsvarend
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert