– Virker som SAS prøver å slite meg ut

TV 2 HJELPER DEG: Jan Krogstad (75) er frustrert over kundeservicen SAS tilbyr. Han kjemper for å få igjen penger Forbrukerrådet sier han har krav på.

NÅR IKKE FREM: Jan Krogstad er ikke fornøyd med kundeservicen SAS tilbyr. Her med valpen Glott (10 mnd). Foto: Bernhard Moe Nyquist
NÅR IKKE FREM: Jan Krogstad er ikke fornøyd med kundeservicen SAS tilbyr. Her med valpen Glott (10 mnd). Foto: Bernhard Moe Nyquist

I juni bestilte Jan Krogstad flybilletter fra SAS. Han, kona og valpen Glott skulle fly fra Oslo lufthavn til Malaga. En måned etter bestilling fikk Krogstad en SMS fra selskapet om at flyvningen var endret.- For oss passet det bare å reise på ettermiddagen. Da vi fikk beskjed om at reisen plutselig skulle skje ti timer tidligere enn planlagt, var reisen umulig for oss å gjennomføre, forteller Krogstad.Avreisetidspunktet hadde bli