Sponsorsjef og reklameguru om Aksel Lund Svindal: – Superstjerne og sex-symbol
– Det finnes knapt en mannlig idrettsutøver med bredere og mer universell appell, sier Jacob Lund.

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Aksel Lund Svindal kan selge et hvilket som helst produkt hvor som helst i verden. Han er norsk idretts suverent mest attraktive sponsorobjekt. Han har en appell og en utstråling som gir bransjefolk vann i munnen. Det konstaterer mannen som kan mer om idrett og sponsing enn noen annen her i landet. I en mannsalder har Jacob Lund (60) vært sponsorsjef i NKP, Vital og DnB. Hundrevis av millioner har jærbuen med base i Skien pløyd inn i norsk idrett - og fått tilfredse kunder tilbak
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert