Sponsorsjef og reklameguru om Aksel Lund Svindal: – Superstjerne og sex-symbol

– Det finnes knapt en mannlig idrettsutøver med bredere og mer universell appell, sier Jacob Lund.

ATTRAKTIV GULLGUTT: Sponsorsjef og reklameguru Jacob Lund omtaler Aksel Lund Svindal som norsk idretts suverent mest attraktive sponsorobjekt.
ATTRAKTIV GULLGUTT: Sponsorsjef og reklameguru Jacob Lund omtaler Aksel Lund Svindal som norsk idretts suverent mest attraktive sponsorobjekt.

- Aksel Lund Svindal kan selge et hvilket som helst produkt hvor som helst i verden. Han er norsk idretts suverent mest attraktive sponsorobjekt. Han har en appell og en utstråling som gir bransjefolk vann i munnen. Det konstaterer mannen som kan mer om idrett og sponsing enn noen annen her i landet. I en mannsalder har Jacob Lund (60) vært sponsorsjef i NKP, Vital og DnB. Hundrevis av millioner har jærbuen med base i Skien pløyd inn i norsk idrett - og fått tilfredse kunder tilbak

Mer innhold fra TV 2