Norges Håndballforbund har hatt Posten Norge som sponsor siden 1987. Nå har den trofaste samarbeidspartneren forlenget avtalen med med fire år.

Den nye avtalen er verdt hele 40 millioner kroner og varer frem til 2022.

– Det er veldig imponerende med trofaste samarbeidspartnere. Spesielt det at de ikke bare støtter toppen, men også har vært der for de yngre lagene, sier TV 2s håndballekspert Randi Gustad i pausen.

Avtalen ble annonsert etter første omgang av EM-kvalifiseringskampen mellom Norge og Sveits i Larvik lørdag kveld.

– Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Uten Posten på laget kan jeg vanskelig se for meg at vi hadde oppnådd de resultater og den medlemsvekst vi nå ser resultatene av i 2018, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund.

Avtalen betyr at håndballjentene kommer til å ha Posten-logoen på draktene, mens Bring-logoen blir å se på trøyene til Christian Berges menn.

– Vi er både stolte og glade for at Posten og Bring fornyer sin avtale med fire nye år. Det gir oss god forutsigbarhet innenfor viktige satsingsområder, sier generalsekretær Erik Langerud. ​