OBOS-sjefen ble forbanna. Det førte til historisk god avtale for kvinnefotballen
OBOS-sjef Daniel Kjørberg Siraj fikk høre at kvinnefotball ikke har noen kommersiell verdi. Nå skal selskapet bruke rundt 60 millioner kroner på det som sponsor.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Den historisk gode avtalen ble presentert onsdag. OBOS skal bruke rundt 60 millioner kroner på en femårsavtale med Serieforeningen for kvinnefotball (SFK).Den utløsende faktoren for konsernsjef Daniel Kjørberg Siraj var at han fikk høre fra en leder i NFF at kvinnefotballen ikke ha noen kommersiell verdi.- Ja, det kan jeg bekrefte. Jeg ble forbanna og ville gjøre noe med det. Jeg tenkte på det hjemme, og det tok ikke mange sekundene før jeg så at det har kjempestor kommersiell v
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert