
Misfornøyd sjef sa opp sponsoravtale verdt 40 mill. etter dommeravgjørelse
Da Nürnbergs Lukas Mühl bare fikk gult kort, rant det over for selskapssjefen.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Thorsten Fischer er sjef i det elektroniske trykkeriet Flyeralarm. Selskapet sponser Det tyske fotballforbundet med 40 millioner kroner i året og er også hovedsponsor for toppserien for kvinner.Fischer er lidenskapelig fan av Würzburger Kickers, som ligger utsatt til i 2. Bundesliga. Klubben, som har Flyeralarm som hovedsponsor, ligger faktisk helt sist og var avhengig av å slå Nürnberg søndag ettermiddag.Kampen ebbet ut med 1-1.Like før slutt fikk Nürnbergs Lukas Mühl gu
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert