DNB-kunde:
Liv (69) mistet tilgang til pengene sine i flere måneder
Liv Nordvik (69) var DNB-kunde i 40 år. Én dag slettet de kontoen hennes. – Søsteren min må betale regningene mine.

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Jeg føler meg maktesløs. Det føles som at banken jobber imot meg, sier Liv Nordvik.Den 22. februar 2022 fikk Nordvik et brev fra DNB som ba henne om å legitimere seg med pass i Bank-ID-appen, eller på deres kontorer.- Da jeg fikk brevet trodde jeg det var svindel. Det er så mye av det om dagen at man ikke vet man skal tro på, sier Nordvik.69-åringen sier hun ikke tenkte noe mer på brevet, før tre måneder senere.- Den 6. juli fikk jeg enda et brev, da skjønte jeg
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert