
Hamstrer hermetikk og øker renhold
En av bedriftene som øker salget etter koronavirusutbruddet er Toro. Produsenten har 50 prosent økning i salget av langtidsholdbar mat de siste to ukene.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Det er langt fra tomme butikkhyller i Norge, men flere butikkansatte melder om kunder som snakker om koronaviruset mens de stabler hermetikkbokser og handler store mengder suppeposer.Sikrer seg suppeposerI dag kom Toro med tall på koronaeffekten. Selskapet som utviklet kjøttbuljongterningen i 1946 er siden kjent for sin ferdigmat i form av blant annet supper og sauser. Tørkingen på fabrikken i Arna gjør at maten er langtidsholdbar, og det er noe folk handler mer av nå.K
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert