
Feilen med BankID på mobil er rettet
BankID var nede på mobil for Telenor og underselskapene i flere timer mandag. Klokken 16.49 ble feilen rettet.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
BankID på mobil opplevde mandag innloggingsproblemer for kunder som bruker Telenor som operatør.- Tjenesten har vært nede i 20 minutter. Vi vet foreløpig ikke hva som er årsaken, men jobber med å løse problemet, sa kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i BankID og Vipps til TV 2.Kommunikasjonssjefen opplyste at kodebrikken fortsatt vil fungere mens tjenesten er nede.Ved kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019 har flere velgere fått en elektronisk utsendelse av valgkort.
For å lese eldre artikler må du logge inn eller registrere en TV 2 Konto
Det er gratis å registrere seg og du får da tilgang til hele arkivet vårt.
Artikkelen er oppdatert