FEILMELDING: Telenors kunder vil mandag oppleve å møte en slik feilmelding når de forsøker på logge in på BankID på mobil. Foto: Skjermdump / TV 2
FEILMELDING: Telenors kunder vil mandag oppleve å møte en slik feilmelding når de forsøker på logge in på BankID på mobil. Foto: Skjermdump / TV 2

Feilen med BankID på mobil er rettet

BankID var nede på mobil for Telenor og underselskapene i flere timer mandag. Klokken 16.49 ble feilen rettet.

BankID på mobil opplevde mandag innloggingsproblemer for kunder som bruker Telenor som operatør.- Tjenesten har vært nede i 20 minutter. Vi vet foreløpig ikke hva som er årsaken, men jobber med å løse problemet, sa kommunikasjonssjef Hanne Kjærnes i BankID og Vipps til TV 2.Kommunikasjonssjefen opplyste at kodebrikken fortsatt vil fungere mens tjenesten er nede.Ved kommunestyre- og fylkestingsvalget 2019 har flere velgere fått en elektronisk utsendelse av valgkort.

Mer innhold fra TV 2