telenor har mottatt flere TITALLS klager:
Ronny (72) mener han er blitt lurt: – Sikkert mange som betaler uten å være klar over det
Ronny Syversen (72) stusset da han leste mobilregningen for desember. Nå oppfordrer han alle til å ta en ekstra gjennomgang av regningene sine for å se om de er blitt lurt.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Ronny Syversen (72) fra Råde forsto ingenting da han så at mobilregningen fra desember 2017 ble ekstra høy.- Det var trukket 125 kroner fire ganger fra et nummer jeg ikke kjente, nummeret 2124, sier Syversen.Han ringte Telenor for å høre med dem hva dette kunne være.- Da sa de at de hadde hørt om flere liknende tilfeller, og at dette var svindel, sier han.Viktig å sjekkeSyversen sjekker alltid mobilregningen sin, og er nå ekstra glad for det.Regning
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert