telenor har mottatt flere TITALLS klager:

Ronny (72) mener han er blitt lurt: – Sikkert mange som betaler uten å være klar over det

Ronny Syversen (72) stusset da han leste mobilregningen for desember. Nå oppfordrer han alle til å ta en ekstra gjennomgang av regningene sine for å se om de er blitt lurt.

MENER HAN ER BLITT SVINDLET: Ronny Syversen og den overraskende mobilregningen. Foto: Privat
MENER HAN ER BLITT SVINDLET: Ronny Syversen og den overraskende mobilregningen. Foto: Privat

Ronny Syversen (72) fra Råde forsto ingenting da han så at mobilregningen fra desember 2017 ble ekstra høy.- Det var trukket 125 kroner fire ganger fra et nummer jeg ikke kjente, nummeret 2124, sier Syversen.Han ringte Telenor for å høre med dem hva dette kunne være.- Da sa de at de hadde hørt om flere liknende tilfeller, og at dette var svindel, sier han.Viktig å sjekkeSyversen sjekker alltid mobilregningen sin, og er nå ekstra glad for det.Regning