Reagerer på kommunikasjonen til SAS: – Den er ikke-eksisterende
Flere SAS-kunder reagerer på flyselskapets lovnader om tilbakebetalinger. Flyselskapet ber folk være tålmodige.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Ann Elin Ayah Eilefsen (52) søkte om refusjon for billetten sin 14. juli etter at flyturen til Alicante ble kansellert. 18 dager senere har hun fortsatt ikke hørt noe fra SAS.Nå er hun oppgitt over det hun mener er håpløs kommunikasjon fra flyselskapet.- Den har vært ikke-eksisterende, rett og slett, sier Eilefsen.- Jeg synes de har vært veldig dårlig på kommunikasjon generelt, både overfor kunder og offentlig. Hadde de vært bedre på dette, tåler man mye mer når det gjeld
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert