Reagerer på kommunikasjonen til SAS: – Den er ikke-eksisterende

Flere SAS-kunder reagerer på flyselskapets lovnader om tilbakebetalinger. Flyselskapet ber folk være tålmodige.

OMFATTENDE: 370.000 SAS-kunder ble berørt av streiken i juli. Foto: Martin Leigland / TV 2
OMFATTENDE: 370.000 SAS-kunder ble berørt av streiken i juli. Foto: Martin Leigland / TV 2

Ann Elin Ayah Eilefsen (52) søkte om refusjon for billetten sin 14. juli etter at flyturen til Alicante ble kansellert. 18 dager senere har hun fortsatt ikke hørt noe fra SAS.Nå er hun oppgitt over det hun mener er håpløs kommunikasjon fra flyselskapet.- Den har vært ikke-eksisterende, rett og slett, sier Eilefsen.- Jeg synes de har vært veldig dårlig på kommunikasjon generelt, både overfor kunder og offentlig. Hadde de vært bedre på dette, tåler man mye mer når det gjeld