FEIL: Det stemmer ikke at avisen The New York Times skrev på kommentarplass i 1986 at den amerikanske setebelteloven var et brudd på menneskerettighetene, slik Volvo hevdet i en reklame.
FEIL: Det stemmer ikke at avisen The New York Times skrev på kommentarplass i 1986 at den amerikanske setebelteloven var et brudd på menneskerettighetene, slik Volvo hevdet i en reklame. Foto: Volvo pressebilder

Faktisk.no:

Nei, New York Times mente ikke at setebelteloven var «et brudd på menneskerettighetene» i 1986

Volvo tok feil da de i en reklamefilm hevdet at avisen New York Times hadde skrevet i en kommentar at setebeltetloven var brudd på menneskerettighetene.

Relatert