Norwegian og sas svarer på spørsmål:
«Hvordan kan man få pengene tilbake kjappere?»
Kommunikasjonssjef Lasse Sandaker-Nielsen i Norwegian og pressesjef John Eckhoff i SAS svarer på TV 2-seernes spørsmål om refusjoner for kansellerte flyreiser.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Mange har utestående krav hos flyselskapene etter at reisene deres ble kansellert på grunn av koronapandemien.Spørsmål om flyselskap og billettkjøp topper spørsmålene hos Forbrukerrådet, og mange lurer på hvorfor det tar så lang tid å få refundert pengener for en reise som blir kansellert.Lasse Sandaker-Nielsen, kommunikasjonssjef i Norwegian, og John Eckhoff, pressesjef i SAS, svarte fredag på noen av spørsmålene som er sendt inn fra TV 2s seere.
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert