Den sammenliknes med «50 Shades of Gray», og publikum klarer ikke å bestemme seg for om de elsker eller hater den.

Videoen av et par som danser seg gjennom en bolig i Sydney, Australia har fått mye oppmerksomhet på sosiale medier det siste døgnet, skriver The Guardian.

Videoen, som egentlig er en boligannonse, varer bare i knappe 2,5 minutt, men på den tiden får man se så mye at det er vanskelig å huske at det faktisk er en bolig som skal selges oppi det hele.

Det er nemlig ikke bare huset som blir vist frem. Det blir også et par som danser seg gjennom de forskjellige rommene, og det er nettopp dette befolkningen på sosiale medier har bitt seg merke i.

Innholdsrikt

Det hele starter med en mannlig danser som går ut av sportsbilen sin før han tripper inn til sin kvinnelige motpart.

I løpet av de få minuttene videoen varer, rekker de to å slange seg over kjøkkenbenken (det vil si, hun slanger seg, han spaserer), svømme litt i bassenget, rulle i sofaen og hoppe til køys.

I tillegg til å gjennomføre et par «Dirt Dancing»-aktige krumspring.

For ikke å glemme at den mannlige danseren på et tidspunkt former fingrene som pistoler og gir seg selv en hilsen i speilet før han går inn på soverommet hvor motparten ligger og venter.

Tar av på nett

Videoen blir nå både hyllet og gjort narr av på sosiale medier. Internettbefolkningen klarer rett og slett ikke å bli enige om dette er tidenes beste eller verste boligannonse.

– Jeg har aldri hatt lyst til å slå til et hus før, skriver en Twitter-bruker.

– Jeg tror favorittdelen min er når han tilfeldigvis hopper opp på kjøkkenøya og rusler bortover den bare for moroskyld, skriver en annen.

Humoristisk

Flere har også hengt seg opp i at paret danser seg forbi et bryllupsbilde som åpenbart viser en helt annen kvinne en hun som danser rundt i boligen.

Det finnes ikke den minste ting i videoen folk overser, og til og med svømmeteknikken til den mannlige hovedrollen får gjennomgå.

– Nydelig svømmeteknikk med stive armer, skriver en Twitter-bruker.

– Innen han gjorde sitt 4-åring-som-lærer-seg-å-svømme-stup ned i bassenget, var jeg nær å få et astmaanfall, skriver en annen.

Fjernet videoen

Eiendomsmeglerfirmaet LJ Hooker som står bak den kreative boligannonsen har nå fjernet videoen fra sine kanaler.

– LJ Hooker Bankstown ser alltid etter nye måter å markedsføre eiendommer, men denne gangen bommet vi, skriver firmaet i en uttalelse gjengitt i The Guardian.

Eiendomsmegler Sam Nader, som står bak den aktuelle annonsen, har derimot ikke tenkt å gi seg med videoer med det første. Han sier til The Guardian at han har gjort det før og at han allerede har planlagt en video for den neste eiendommen han skal selge.

– Det er alltid forskjellige mennesker, det er bare kreativ markedsføring, sier han.