Idrettsprofiler refses av Forbrukertilsynet: – Vi var ikke klar over at det måtte merkes
GOD KVELD NORGE (TV 2): Cecilia Brækhus' reklameselger Jon Vigdal sier de ikke var klar over regelverket.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Sponsoravtaler er stor business, og annonsører nyter godt av synlighet hos kjente fjes med mange følgere, men umerket reklame kan få store konsekvenser.I november 2017 gjennomførte Forbrukertilsynet en tilsynsaksjon mot manglende merking.- Vi fant mange som ikke hadde merket reklame, eller som merket reklame for dårlig, sier Elisabeth Lier Haugseth, direktør i ForbrukertilsynetVar ikke klar over regelverketBoksedronningen Cecilia Brækhus' reklameselger, Jon Vigd
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert