svindlet tre ganger:
– Telenor ringte og sa det hadde vært ekstraordinær virksomhet på våre linjer
Tre ganger har Bergen Tannhelsesenter fått ekstraordinære telefonregninger etter at svindlere har hacket seg inn på telefonsentralen deres.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
I Bergen har et tannhelsesenter gjentatte ganger fått regninger for virksomhet som har foregått mens det ikke var noen på jobb.- Det begynte med at det ringte noen fra Telenor og fortalte at det hadde vært ekstraordinær virksomhet på våre telefonlinjer og at vi ville få en særdeles høy regning, forteller daglig leder ved Bergen Tannhelsesenter, Bjørn Kubon.Svindelen startet i 2014, og har fortsatt både i 2016 og 2018.Regningene har vært omkring fire ganger høyere
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert