Tom (64) føler seg grundig lurt av DNB: – Jeg har tapt 100.000
– Alene eller i mindre grupper er vi hjelpeløse, sier Tom Loe (64) som er glad Forbrukerrådet nå vil saksøke DNB.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
150.000 DNB-kunder kan ha blitt lurt for 690 millioner kroner.Dette er beløp småsparere skal ha betalt for mye i gebyravgifter, og Forbrukerrådet har nå varslet at de vil gå til gigantsøksmål mot DNB.Møtt med arroganseÉn av de som føler seg lurt er Tom Loe (64). Han har vært kunde i DNB i over 50 år.Han oppdaget selv at han hadde betalt for mye i gebyr for fondet han sparte i i DNB. - Jeg har tapt cirka 100.
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert