SØSTRE MED MAKT: Khloe Kardashian, North West, Kim Kardashian West, Kendall Jenner og Kourtney Kardashian. Foto: Scanpix, Instagram.
SØSTRE MED MAKT: Khloe Kardashian, North West, Kim Kardashian West, Kendall Jenner og Kourtney Kardashian. Foto: Scanpix, Instagram.

Norske Cathrine (33) er Kardashians nye favoritt

Cathrine Doreens barnekunst får oppmerksomhet av Kardashian-søstrene i sosiale medier.

Har du et produkt du vil selge, har du kommet langt på vei om de mektige Kardashian-søstrene reklamerer for deg i sosiale medier.

FÅR OPPMERKSOMHET: Cathrine Doreen har blitt lagt merke til av Kardashian-søstrene. Foto: Privat.
FÅR OPPMERKSOMHET: Cathrine Doreen har blitt lagt merke til av Kardashian-søstrene. Foto: Privat.

Nettopp dette skjedde for haldenseren Cathrine Doreen, som maler barnebilder på fritiden. Hennes bilder har blitt delt to ganger på Kardashian-søstrenes instagramprofil «Kardashiankids», hvor de promoterer sin egen kleslinje for barn.

Henvendelsene strømmer på

Her legger de også ut inspirerende bilder av barnerom og leker. Mandag postet de igjen et av norske Doreens bilder, som også viser et glimt av den norske kunstnerens egne verk.

– Det er kjempestort og veldig gøy, sier Doreen til TV 2.

Henvendelsene har strømmet på hele dagen, og mailer og telefoner renner inn. 33-åringen startet i det små, og selger malerier av dyr tiltenkt barnerommet.

Beautiful! #inspiration @cathrinedoreen 🙌🏼

Et bilde publisert av Kardashian Kids (@kardashiankids)

– Nå har de gitt med «kreds» to ganger, både på Facebook og Instagram. Jeg har ikke brukt mye tid på markedsføring, så dette er verdifullt.

Viktig å synes på nett

Doreen mener sosiale medier er utrolig viktig når det gjelder markedsføring av sine egne produkter, og hun sier det er vanskelig å skille seg ut i mengden. At nettopp hun og hennes bilder ble valgt ut av de mektige søstrene føles derfor uvirkelig for småbarnsmoren.

Beautiful space! @cathrinedoreen #kidsroom #inspiration

Et bilde publisert av Kardashian Kids (@kardashiankids)

– Det er jo verdt mye penger å bli tagget på den måten, sier kunstneren.

Selv brukte hun lite tid på å bli lagt merke til, men hun har passet på å legge igjen kommentarer, tagge og like bilder. Å være aktiv i sosiale medier er nøkkelen, tror hun.

– Man må passe på å ha flotte bilder, slik at andre får lyst til å dele de. Det er mange om beinet der ute, så det skal mye til for å synes.