Diddy, da! Denne reklamen ble for grov for TV

Superstjerneparet Diddy og Cassie dro den litt vel langt i sin nyeste reklamefilm.

Sean “Diddy” Combs (45), en av USAs største rappere, sparer ikke på noe når han skal promotere sin nyeste parfyme.

Nå har han nemlig laget en svært intim reklamefilm med stjernekjæresten Cassie Ventura (28), en kjent modell og artist.

Måtte sensurere videoen

Videoen, som du kan se øverst i saken, inneholder nemlig kjapt klippede, dampende scener med mye nakenhet, simulert sex og minst én nippel-ring. Og det til tross for at dette er den sensurerte versjonen.

I første versjon var nakenheten nemlig enda mer eksplisitt, og videoen ble kritisert for å være diskriminerende fordi Diddy er påkledd i sort dress mens Cassie sprader rundt naken, skriver Page Six.

Det var parfymeriene som skulle ta inn parfymen som først satte foten ned. De var nemlig redde for at omdømme deres skulle ta skade av reklamefilmen, og at innholdet var for grovt for unge kunder.

– Den første versjonen var så provoserende at selgerne var bekymret, sier en kilde til Page Six.

Også tv-kanalene sa nei

Diddy forsøkte likevel å selge inn reklamen til uavhengige, kommersielle kanaler, men også de sa nei.

Selv forklarer rapperen at dette er hans fantasi om parfymen hans, 3 A.M.

– 3 A.M. er definitivt en time hvor man kan ende opp med en ung kvinne. Alt kan skje 3 A.M, og i videoen ser du min fantasi, forteller Diddy til Style.com.

Han innrømmer likevel at han skjønner at det vil komme sterke reaksjoner:

– Jeg tror folk kommer til å si at den er diskriminerende og provoserende, men jeg tror også de vil høre at folk synes den er vakker. Den har lite å gjøre med sex og mye å gjøre med kjærlighet. Kjærlighet er det nye sexy, mener rapperen.

Sexy eller ikke sexy – reklamen vil uansett klippes ned til en mer sensurert versjon før den når parfymeriene.