Se komedien «Jakten på Berlusconi» på TV 2 Sumo før kinopremieren

Atle Antonsen og Morten Ramm er begge med i filmen, og lover mye bra humor. Se filmen på TV 2 Sumo fra og med fredag kveld! Tilgjengelig i 48 timer.

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Den 5. september har TV 2 Sumo førpremiere på kinofilmen «Jakten på Berlusconi», en uke før filmen har premiere på norske kinolerret. Filmen blir tilgjengelig for alle Sumo-abonnenter i 48 timer. Filmen har kinopremiere først 12. september.

Morten Ramm filmdebuterer 

Jakten på Berlusconi» innehar et bredt spekter av Norges aller beste komikere. Filmen er Morten Ramms filmskuespillerdebut. Henriette Steenstrup, Atle Antonsen, Jon Øigarden og Odd Magnus Williamson spiller også i filmen.

– Det er jo en komedie hvor vi møter guttebasser som dette her, sier Atle Antonsen og ser bort på Morten Ramm. – Så da koser vi oss glugg. Det er mye skjemt og fjas på settet såvel som i filmen, fortsetter Antonsen.

– Jeg har veldig førstegangstjeneste her, for jeg har jo bare gjøgla før, men nå må jeg forholde meg til punktum. For meg som liker å kile publikum til de ler, er jo det det verste som finnes, sier Morten Ramm til TV 2. 

Atle er imponert

– Jeg tror folk får se noe de ikke hadde trodd at han skulle få til. Han gjør rett og slett noe helt nytt og annerledes, og har kommet svært godt ut av det, sier Antonsen og ser bort på den ferske filmdebutanten.

– Det er mestringsopplevelse, skyter Ramm inn.

– Han kanskje minst like bra her som når han ikke prøver å gjøre sitt beste, konstanterer Antonsen.

Eksklusivt Sumo-innhold

Filmen handler om travkusken Bjarte (Edward Schultheiss) som kidnapper premiehesten Berlusconi for å slette gammel gjeld, og dermed er jakten i gang.

– TV 2 Sumo ønsker å levere ferskvare og eksklusivt innhold til våre brukere. Og det blir vel knapt ferskere eller mer eksklusivt enn dette, sier TV 2 Sumo-sjef Kristian Bruarøy.

Distributør i Euforia film, Vibeke Skistad, gleder seg over samarbeidet med TV 2s web-tv, TV 2 Sumo.

– Vi har veldig god erfaring med å kjøre førvisninger på kinoer i lanseringsperioden, og nå ønsker vi å forsøke dette konseptet i andre kanaler. Med TV 2 Sumo på laget har vi muligheten til å nå mange gode ambassadører i forkant av premieren. TV2s eksponering av «Jakten av Berlusconi» er veldig mye verdt for oss, vi kommer til å nå ut på en langt bedre måte enn vi vanligvis gjør, sier hun.