Se reklamefilmen som er for sexy for USA

Ser du hva Alexandria (20) egentlig reklamerer for?

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sports Illustrated-modellen Alexandria Morgan (20) er GPS-giganten TomToms ansikt, eller skal vi si kropp, utad.

FORNØYD:  Alexandria Morgan har fått seg mange tusen fans etter reklamefilmen. Foto: Twitter
FORNØYD:  Alexandria Morgan har fått seg mange tusen fans etter reklamefilmen. Foto: Twitter

I reklamefilmen du kan se over, løper blondinen iført en stroppeløs BH. Det blir zoomet inn på brystpartiet hennes mens hun løper i sakte film.

TomTom har kastet seg over pulsmålermarkedet, og det er en stroppeløs pulsmåler den barmfagre modellen reklamerer for i videoen.

Slikt er sterk kost for amerikanerne. Litt for sterk kost.

Reklamefilmen er ifølge det amerikanske medietilsynet såpass sexy, at det nå nedlagt forbud mot å vise snutten på TV.

Farsott på nett

Men vi har jo alltid internett, og der lever selvsagt reklamefilmen sitt eget liv.

På YouTube er videoen nå sett hele 5,2 millioner ganger. 

– Jeg likte ideen. Det er morsomt. Det er kitsch. Det er en søt og morsom video, og gutten i filmen var så snill. Jeg forventet ikke at filmen skulle bli bannlyst. Det er jo bare en kvinnekropp. Man burde ikke skamme seg over den, sier Morgan selv til Yahoo!Sports.