Telenors beskjed til Silje: – Internett-linjen har «ukjent støy»

Da nettet ble tregere og tregere, løste Telenor problemet med å endre til et dårligere abonnement.

DÅRLIG FART: Silje bor like ved E6 i Korgen i Nordland. I flere år var hun fornøyd internett-kunde hos Telenor. Men så gikk det bare tregere og tregere. Foto: Privat
DÅRLIG FART: Silje bor like ved E6 i Korgen i Nordland. I flere år var hun fornøyd internett-kunde hos Telenor. Men så gikk det bare tregere og tregere. Foto: Privat

Silje Andrea Holm (24) bor utenfor bygda Korgen i Nordland med samboer og datter. Familien hadde en internettlinje med inntil 4 Mbit/s i nedhastighet. Men for et års tid siden ble farten og stabiliteten stadig dårligere, og Siljes samboer tok kontakt med Telenor. Telenor forklarte at linjen var ustabil fordi huset ligger litt utenfor anbefalt avstand til sentralen.

Mer innhold fra TV 2