Ringte Nav i fire måneder uten å få svar

Roger Pedersen fra Hamar opplever Nav-systemet som ugjennomtrengelig.

FÅR IKKE SVAR: Roger Pedersen fra Hamar kjenner seg igjen i at det er vanskelig å få kontakt med NAV. I snart fire måneder har han ringt og ringt til NAV for å få vite hva han vil få i uføretrygd når han blir uførepensjonist neste måned   uten hell.  (Foto:  Tord Kristian Skancke / TV 2)
FÅR IKKE SVAR: Roger Pedersen fra Hamar kjenner seg igjen i at det er vanskelig å få kontakt med NAV. I snart fire måneder har han ringt og ringt til NAV for å få vite hva han vil få i uføretrygd når han blir uførepensjonist neste måned uten hell. (Foto: Tord Kristian Skancke / TV 2)

- Uholdbart at brukerne ikke får kontakt med Nav, sa sivilombudsmann Arne Fliflet til TV 2 mandag. Så langt i år har han fått over 300 klager fra misfornøyde Nav-brukere. En annen som er misfornøyd er Roger Pedersen fra Hamar. Han kjenner seg igjen i at det er vanskelig å få kontakt med Nav. I snart fire måneder har han ringt og ringt til Nav for å få vite hva han vil få i uføretrygd når han blir uførepensjonist neste måned - uten hell. - Ja, var det Pedersen du sa du het

Mer innhold fra TV 2