– Vollvik like god som sex
PR-bransjen tjener seg rik på å skape næringskjendiser som Idar Vollvik. Se hva rådgiverne tjente i fjor.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Det å skrive Idar Vollvik i en tittel genererte like mange lesere som å skrive ordet sex, sier PR-rådgiver Trond Albert Skjelbred til TV 2 Nyhetene. Skapt av media Idar Vollvik gikk i 2003 fra å være et ubeskrevet blad til å bli A-kjendis i løpet av ganske kort tid. - Hvis han var i mediebildet og fikk redaksjonell omtale, så fikk han kunder, forklarer Skjelbred. Bak Vollviks strategi sto blant andre Skjelbred. Men gode råd er som regel dyre og for
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert