Finn ventet på hjelp fra Power i over en måned – da TV 2 hjelper deg tok kontakt, tok det 45 minutter

TV 2 HJELPER DEG: I slutten av juni bestilte Finn Tåsåsen en ny PC fra Power. Den kom aldri.

VANSKELIG Å FÅ KONTAKT: Finn og familien opplevde det som vanskelig å få kontakt med Power. Foto: Une Marvik Hagen
VANSKELIG Å FÅ KONTAKT: Finn og familien opplevde det som vanskelig å få kontakt med Power. Foto: Une Marvik Hagen

Finn Tåsåsen liker å scanne og legge inn bilder fra sine mange turer på PCen. Tåsåsens gamle PC overopphetes og skrur seg av etter fem minutters bruk, så han bestemte seg for å bestille en ny fra Power. Da kona like etter tapte kampen mot kreften, ble behovet for et tidsfordriv større.- De siste månedene har han virkelig hatt behov for å ha noe å pusle med. I stedet må han, min samboer og jeg bruke mye tid på å få et svar fra Power, forteller Tåsåsens svigersønn til TV 2 hjelper deg.