epilogue3tilnett
epilogue3tilnett

Sexy designeventyr

Fokus på sexy og sofistikert design resulterte i en omsetning på 15 millioner for designduoen bak Epilogue.

Designer Eva Emanuelsen og markedsansvarlig Ylva Meltvedt selger mote for 15 millioner i året til butikker i seks forskjellige land. Siden 2004 har de lansert fire kolleksjoner i året. Og i løpet av snaue fem år har Epilogue vokst seg til en solid merkevare av internasjonalt format.

Kjendisyndling

Elisabeth Andreasson falt pladask for en av kjolene til Eva og Ylva og bar den under en av årets delfinaler i Grand Prix. Og stadig flere kjendiser observeres nå med klær fra Epilogue. Aftenposten rangerte også Epilogue som et av de merkene med best visning under Oslo fashion Fair.

Sexy og lidenskapelig

Eva og Ylva beskriver Epiloguekvinnen som sexy, krevende, bevisst, sterk og lidenskapelig. - Hun vet hva hun vil ha og hun ber om oppmerksomhet.

Epilogues nyeste kolleksjon ble presentert på God morgen Norge. Se hele innslaget øverst.