logo TV 2
logo TV 2

TV 2 beklager

I forbindelse med dokumentaren «Eventyrprinsessen» kom TV 2 i skade for å komme med en feilaktig henvisning.

Den 22. desember i fjor viste TV 2 dokumentaren «Eventyrprinsesse». I dokumentaren uttalte prinsesse Märtha-Louise at Se og Hør før jul i 2007, hadde publisert en artikkel om at hun skulle ha lest erotiske eventyr under en opptreden på et julebord. Det er ikke korrekt at Se og Hør publiserte dette. Disse forholdene er heller ikke senere omtalt i bladet Se og Hør. Temaet var derimot omtalt i andre medier. TV 2 beklager at den feilaktige henvisningen til Se og Hør ble publi