Philips nye sexleketøy.  (Foto: Philips/)
Philips nye sexleketøy. (Foto: Philips/)

Stuerent sexleketøy

Ditt nye sexleketøy kommer fra samme sted som lyspæren.

Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Nå kaster et av verdens største elektroselskaper, Philips, seg inn i kampen om ekstrautstyr til sengehalmen.

- Smakfull

Selskapet som kanskje er best kjent for lyspærer, fjernsynsapparater og barbermaskiner, lanserer nå de kaller en «smakfull» produktlinje av sexleketøy med navnet Relationship Care.

Nyheten har selv i selskapets hjemland, Nederland, fått øyenbrynene til å heves innen næringslivet.

Se hva danskene ville bruke sexleketøyet til i videovinduet over.

Ifølge Philips-talsmann Jayson Otke er produktene designet for å fremme pars seksuelle velbehag, og er spesielt rettet mot dem som hittil har blitt neglisjert som sexleketøy-brukere i aldersgruppen 35 til 55 år.

Otke sier at de tre nye produktene som kommer på markedet først vil få samlebetegnelsen «the Intimate Massage Range», og vil bestå av «Warm Intimate Massage», «Warm Massage» og «Intimate Dual Massage».

- Flotte

- De er flotte å se på, rettet mot aldersgruppen 35+, designet som vakre steiner med konturer som vibrerer i en smakfull lilla innpakning, sier Otke.

Og du trenger ikke engste deg for familie og venner, mener talsmannen.

- Du vil ikke bli brydd av å la produktet ligge fullt synlig for familien. Produktene er markedsført for par, og er ikke laget for penetrasjon. De har heller ikke noen fallosform og er ikke ment å erstatte partneren, men å forbedre sexlivet til begge parter.

Vent

Philips, som blant annet er verdens største produsent av elektriske lysartikler, ble grunnlagt av to brødre i begynnelsen av 1920-tallet som var blant de første til å masseprodusere lyspærer. Selskapet regner med å tjene over en halv milliard kroner i løpet av det første året den nye produktgruppen er i salg.

Sexleketøyene kommer på det europeiske markedet i 2009.