IKKE TIL UNITED: Sander Berge ble påstått sett i Manchester av høytstående United-journalist. Foto: Fredrik Hagen
IKKE TIL UNITED: Sander Berge ble påstått sett i Manchester av høytstående United-journalist. Foto: Fredrik Hagen

Anerkjent United-journalist med stor tabbe – hevdet Berge var på medisinsk sjekk i Manchester

Ifølge sjefsjournalist i Manchester Evening News var Sander Berge på medisinsk sjekk hos Manchester United. Nå trekker han det tilbake.

Manchester Evening News hovedskribent Samuel Luckhurst følger Manchester United tettere enn de fleste og meldte tirsdag at Sander Berge var på medisinsk sjekk i Manchester. Det har han trukket tilbake.Meldingen satte fyr på flere britiske medier som videreførte Luckhurts melding.Det viste seg å være en kjempetabbe. Luckhurst slettet den opprinnelige Twitter-meldingen og skrev først at det nå var «usikkert» hvorvidt det var