Forbrukere raser mot Krabbe-kampanje:
– Hva i hule heite er det Rema 1000 driver med?
Rema 1000 har en kampanje på krabbe i plastskjell til 39 kroner. Samtidig reklamerer kjeden for å være ledende på klima. Det får forbrukerne til å rase.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
I lavpriskjedens butikker selges det nå to krabbeskjell til 39 kroner pakken. Ved første øyekast ser skjellene naturlig ut, men i virkeligheten er de laget av plast.- Det første jeg tenkte var at «dette kan ikke være riktig», sier Lene Wikander (51).Hun kom over kampanjen til Rema 1000 på Facebook og fikk bakoversveis.- De har lansert en kampanje for pillet krabbe i et plastskjell, liggende på et plastunderlag, som er pakket inn i plastemballasje. Hva i hule heite er det
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert