GLEDELIG TREND: Norske klubber merker økende interessen fra sponsorene. Landslagsspillerne til Lillestrøm er noen av dem som kan få mer å glede seg over i fremtiden. Foto: Kelly, Ryan/NTB Scanpix
GLEDELIG TREND: Norske klubber merker økende interessen fra sponsorene. Landslagsspillerne til Lillestrøm er noen av dem som kan få mer å glede seg over i fremtiden. Foto: Kelly, Ryan/NTB Scanpix

Merker VM-effekt: – På høy tid at det går denne veien her

VM-effekten har nådd Toppserien. Nå forteller klubber om endring i sponsormarkedet. I England flytter Maren Mjelde og Co. inn på selveste Stamford Bridge.

Fotball-VM for kvinner slo rekorder i antall TV-seere. Eksempelvis fulgte hele 900.000 seere kvartfinalen på TV 2, da Norge røk ut for England.I Storbritannia så 11,7 millioner semifinalen mellom England og USA. Det gjør at, Ifølge svenske Aftonbladet, ligaåpningen til både Manchester City og Chelsea spilles på henholdsvis Etihad Stadium og Stamford Bridge.D