Passasjerene om NSBs nye navn: – Sløsing, unødvendig og intetsigende
Passasjerer som bruker NSB og Nettbuss mener eierne heller burde brukt millionene som navneendringen koster på bedre reisetilbud og rimeligere billetter.
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
På Oslo S sprer nyheten om navneendringen seg. Det nye navnet Vy koster NSB og Nettbuss 280 millioner kroner.Foretrekker billigere billetter- Jeg synes bare de kunne hett NSB. Så synes jeg de istedenfor å bruke pengene på å bytte navn, kunne bruke penger på å sette ned prisen på togbillettene, sier Ingvild Storkaas (24).Utenfor sentralbanestasjonen venter Erling Kanestrøm. Han mener millionene heller burde gitt bedre tjenester til passasjerene.- Det er helt utrol
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert