Fjerner reklame etter forbrukerstorm på nett

Eurosko: «Gutter vil ha sko de kan leke i – jenter vil ha pene og jentete sko»

SINNA MAMMA: Ine Fiske Eidslott  reagerer krafig på Euroskos kjønnsdelte reklamekampanje. Foto:  Veronica Pedersen / Privat.
SINNA MAMMA: Ine Fiske Eidslott  reagerer krafig på Euroskos kjønnsdelte reklamekampanje. Foto:  Veronica Pedersen / Privat.

Ine Fiske Eidslott (27) er en av dem som har reagerer på kampanjen. Eidslott bor til daglig i Oslo, men er på ferie hos foreldrene på Hamar. Det er her hun i går oppdaget reklameplakatene i en av Euroskos butikker, forteller hun til TV 2. - Først så jeg bildet med gutten på, og tenkte egentlig at det var greit at en gutt vil ha lekesko. Så så jeg bildet av jenta og tenkte «er det mulig.» Jeg