BEKLAGER: Norwegian-sjef Bjørn Kjos sier unnskyld til kundene for både forsinkelser og dårlig informasjon. Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix
BEKLAGER: Norwegian-sjef Bjørn Kjos sier unnskyld til kundene for både forsinkelser og dårlig informasjon. Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix

Kjos til TV 2: – Får håpe det er færre som blir «Kjos-fast» i 2014

Norwegian-sjefen sier forsinkelsene kom på verst tenkelig tidspunkt. 

Det har vært vanskelig å få tak i Norwegian-sjef Bjørn Kjos de siste dagene. Mens både New York-, og Bangkokpassasjerer har hamret løs mot flyselskapet, har Kjos frem til nå vært stille om de store forsinkelsene. - Ikke flere «Kjos-fast» På telefon fra Washington forteller nå Kjos til TV 2 at han beklager problemene. Han håper ikke begrepet «Kjos-fast» skal bli vanlig blant kundene hans.