Auda, Audi - den var ikke helt heldig ...
En kinesisk reklame for brukt Audi har tatt av på sosiale medier. Det 30 sekunder lange klippet provoserte mange, fordi det objektiviserer kvinner, og sammenligner dem med en bruktbil. Kort tid etter at den ble vist på kinesisk TV og kino første gang, ble den stoppet. Audi har også gått ut og beklaget hele reklamen, og lover at noe slikt ikke skal skje igjen. Men på youtube og sosiale medier går den sin "seiersgang" fortsatt. Du kan jo ta en titt og se om du skjønner hvorfor den ble oppfattet som provoserende.
- Færre selger bilen sin privat
- Advarer mot useriøse bilselgere
- Slik klarte Toyota å hisse på seg damene...
- Vil gjøre det vanskeligere å svindle med bruktbil
- Privat bruktbilhandel: Så lett er det å bli lurt
- Drømmebilen kan ha en stor svakhet
- Nå får du hybrid-SUVen til lavpris
- Ryktene om dieselmotorens død er sterkt overdrevet
- «United-Kåre»: – Dette skiltet måtte jeg bare ha!
- Se hva Sebastian kom over på ferien sin
Publisert 7 år siden
Annonse: