|
10. mars 2010 | 17.34
Kom meg fint gjennom 1 etappe. Det var hardt som jeg forventet og kaldere en jeg håpet på... Ny våt hard dag i morgen. Kurt :-)
|
|
09. mars 2010 | 19.54
Så vad gjorde en boxningsprofessor en helg som den som just passerat? Kollade in VM i lätt weltervikt från USA ..? Drömde mig bort till ringside i Uncasville, Connecticut...
|
|
09. mars 2010 | 14.06
Kvartfinalene er i full gang, og VIF ser oppskriftsmessig ut til å gå til semifinale på bekostning av M/S, som uansett har gjort en klart godkjent sesong. Jeg blir allikevel ikke...
|
|
09. mars 2010 | 10.10
Jeg tror ikke Rafa Benitez har vunnet en eneste Premier League kamp på en mandag. Gårsdagens fadese i Wigan var ihvertfall den niende blåmandagen på rad! Og neste seriekamp...
|
|
08. mars 2010 | 15.20
Makter Harmeet Singh å ta med seg fjorårets høstform inn i 2010-sesongen, bør han ikke være langt unna A-landslagsuttak. Men selv om jeg mer enn gjerne ser...
|
|
|
08. mars 2010 | 03.23
Vår på balløya betyr at det snart er tid for et av årets høydepunkt som fan av engelsk fotball: Plukke ut «Årets lag». Å...
|
|
|
05. mars 2010 | 14.55
En journalistisk milepæl nås når man er på sin første «hjemme hos»-sak. Jeg fikk æren av å bli med Wigan-spiller Paul Scharner hjem til...
|
|
05. mars 2010 | 00.13
Det er mulig jeg banner i kirka. Det er mulig at feministene vil se på meg som en mannsgris. Men nå synes jeg pinadø at mobbingen av Bjørn Einar Romøren har alt for...
|
|
04. mars 2010 | 22.50
Kragebeinet er på plass og gror bra. Forrige uke var jeg i Manchester og fikk godt stell av lagets støtteapparat. Fysiologiske behandlinger og treningstips. Stor takk til English...
|
Vinter-OL er knapt fordøyd før årets første virkelige styrkeprøve for proffsyklistene tar av fra startrampen, med prolog like syd for Paris. Den 68. utgaven av "...
03. mars 2010 | 08.55
Kamp Nå
Etter nedslående 0-4-4 og 7-12 i 2008, dro Norge s beste menn til med 1-0 mot Tyskland i februar 2009. De kunne sette to streker under 6-2-2 og 14-8 da fjorårssesongen var omme - dog...
Vancouver-OL er over. Norge fikk sine 9 gull osv. Utenfor vinduet smelter snøen litt. Kan det være at vinteren og vintersportssesongen er på hell? I så fall er...
De gangene jeg har opplevd å få is i rubben, har det vært litt for kaldt for rubb. Da kan det gå is i rubben, småhårene i sålen fryser. (Per Knut Aaland...
En topp OL-avslutning av Petter Northug jr., ikke fullt så bra av meg da jeg traff Dronningen etter løpet. - Hva synes Dronningen om Petter Northug juniors femmil? Ikke noe å si...