Siste blogginnlegg

bilde

Tirreno-Adriatico.

10. mars 2010 | 17.34

Kom meg fint gjennom 1 etappe. Det var hardt som jeg forventet og kaldere en jeg håpet på... Ny våt hard dag i morgen. Kurt :-)

bilde

Evensen i titelfight!

09. mars 2010 | 19.54

Så vad gjorde en boxningsprofessor en helg som den som just passerat? Kollade in VM i lätt weltervikt från USA ..? Drömde mig bort till ringside i Uncasville, Connecticut...

bilde

Kvartfinalene er i gang

09. mars 2010 | 14.06

Kvartfinalene er i full gang, og VIF ser oppskriftsmessig ut til å gå til semifinale på bekostning av M/S, som uansett har gjort en klart godkjent sesong. Jeg blir allikevel ikke...

bilde

Tell me why I don't like Mondays... 9

09. mars 2010 | 10.10

Jeg tror ikke Rafa Benitez har vunnet en eneste Premier League kamp på en mandag. Gårsdagens fadese i Wigan var ihvertfall den niende blåmandagen på rad! Og neste seriekamp...

bilde

Harmeet Singh: Indias Beckham eller lojal NFF-disippel? 15

08. mars 2010 | 15.20

Makter Harmeet Singh å ta med seg fjorårets høstform inn i 2010-sesongen, bør han ikke være langt unna A-landslagsuttak. Men selv om jeg mer enn gjerne ser...

Årets Premier League-lag 165

08. mars 2010 | 03.23

Vår på balløya betyr at det snart er tid for et av årets høydepunkt som fan av engelsk fotball: Plukke ut «Årets lag». Å...

Hjemme hos professor Paul Scharner 1

05. mars 2010 | 14.55

En journalistisk milepæl nås når man er på sin første «hjemme hos»-sak. Jeg fikk æren av å bli med Wigan-spiller Paul Scharner hjem til...

bilde

La gutta få leke i fred 5

05. mars 2010 | 00.13

Det er mulig jeg banner i kirka. Det er mulig at feministene vil se på meg som en mannsgris. Men nå synes jeg pinadø at mobbingen av Bjørn Einar Romøren har alt for...

bilde

Startnummer på ryggen neste uke! 1

04. mars 2010 | 22.50

Kragebeinet er på plass og gror bra. Forrige uke var jeg i Manchester og fikk godt stell av lagets støtteapparat. Fysiologiske behandlinger og treningstips. Stor takk til English...

03. mars 2010 | 13.30 Søndag starter den virkelige sykkelsesongen 2

Vinter-OL er knapt fordøyd før årets første virkelige styrkeprøve for proffsyklistene tar av fra startrampen, med prolog like syd for Paris. Den 68. utgaven av "...

03. mars 2010 | 08.55 Kamp Nå 1

Etter nedslående 0-4-4 og 7-12 i 2008, dro Norge s beste menn til med 1-0 mot Tyskland i februar 2009. De kunne sette to streker under 6-2-2 og 14-8 da fjorårssesongen var omme - dog...

01. mars 2010 | 22.09 Egebergs Ærespris til Moa? 39

Vancouver-OL er over. Norge fikk sine 9 gull osv. Utenfor vinduet smelter snøen litt. Kan det være at vinteren og vintersportssesongen er på hell? I så fall er...

01. mars 2010 | 11.49 Moods of Norway 2

De gangene jeg har opplevd å få is i rubben, har det vært litt for kaldt for rubb. Da kan det gå is i rubben, småhårene i sålen fryser. (Per Knut Aaland...

01. mars 2010 | 00.53 Beklager, Sonja! 1

En topp OL-avslutning av Petter Northug jr., ikke fullt så bra av meg da jeg traff Dronningen etter løpet. - Hva synes Dronningen om Petter Northug juniors femmil? Ikke noe å si...

BLOGGER FRA A TIL Å

SISTE KOMMENTARER

Flere blogger

Siste nyttMest lestSiste video