Norwegian lover oppvask etter sommerens flykaos

Selskapet innrømmer at kundebehandlingen ikke er god nok ved uforutsette hendelser.

SOV PÅ FLYPLASS:  Lise Lunde ble flere dager forsinket hjem fra USA i juli, og er ikke fornøyd med kundeservicen hos Norwegian.  Foto: Privat.
SOV PÅ FLYPLASS:  Lise Lunde ble flere dager forsinket hjem fra USA i juli, og er ikke fornøyd med kundeservicen hos Norwegian.  Foto: Privat.

Som i fjor sommer har Norwegian de siste ukene slitt med hyppige kanselleringer og drøye forsinkelser. Det har fått mange passasjerer til å rase mot Bjørn Kjos & co. Selskapet er enig i at noe må gjøres.- Vi har hatt altfor mange kanselleringer og altfor mange lange forsinkelser, sier kommunikasjonssjef i Norwegian, Lasse Sandaker-Nielsen til TV 2.Han sier at de nå må sette seg ned og gå igjennom alle detaljer og rutiner, for å se hvor de