KATALOGHAIENE
Tusenvis av nordmenn føler seg lurt av kataloghaier
Vaktmesteren Marianne fikk en faktura på 10.000 kroner for en tjeneste hun aldri hadde bestilt. – Drittsekker, raser hun!
Denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
- Han ba meg bekrefte at kontaktopplysningene de hadde oppført i nettkatalogen deres stemte. De nevnte aldri at tjenesten kostet penger, sier vaktmester ved Folkets Hus i Torsnes utenfor Fredrikstad, Marianne Madsen til TV 2.For tre måneder siden, midt i alle oppgaver Marianne har som vaktmester, fikk hun en telefon fra selskapet 1801 Nummeropplysninga.Telefonselgeren i den andre enden fortalte at Folkets hus hadde en profiloppføring i katalogtjenesten deres på internett, og at
Logg inn for å lese denne artikkelen
Om du ikke har en TV 2-konto fra før kan du lage en, helt uten kostnad!
Artikkelen er oppdatert