Sølvfisken for mars går til TRY og Finn.no

Sølvfisken mars 2015

Juryen begrunner valget slik: 

I reklamefilmen oppfordrer Finn folk til å gjøre smarte ting med dumme kjøp. Dette er bygger på en innsikt trolig mange kan kjenne seg igjen i. Filmen har høy produksjonskvalitet og evner å fange seeren fra første sekund. Dette er et godt stykke håndverk, og gjør det de aller færreste annonsører tør gjøre på TV; være tydelig på én fordel, fremfor å ramse opp mange. Dette er posisjonerende og ikke argumenterende, og derfor glimrende kommunikasjon.

Vinner film: Finn.no "Kajakk"

Team: 

Kreatører: Sebastian Prestø, Anders Holm, Finn Christian Knudsen og Erik Sørensen

Konsulent: Helge Gjertveit

Prosjektleder: Annette Werner

Produksjonsselskap: Motion Blur v/ Espen Horn

Regissør: Harald Zwart

Produsent: Espen Horn

Produksjonsleder: Tor Kristian Liseth

Annonsørkontakt: Anne Signe Fagereng, Janne Jacobsen og Nico Wahl

Mer innhold fra TV 2